ΕΥ ΖΗΝ Β’ ΤΑΞΗ
Πρόγραμμα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων
Υποθεματική | υγιεινή διατροφή | |||||
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ | ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΗΣ Β’ ΤΑΞΗΣ | |||||
ΒΑΘΜΙΔΑ/ΤΑΞΕΙΣ (που προτείνονται) | Θεματική Ενότητα | ΕΥ ΖΗΝ | ||||
Τίτλος | Ο ΡΟ ΥΛΗΣ Ο ΤΡΟΦΟΥΛΗΣ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ | |||||
Συνδέσεις – αναφορές στο ωρολόγιο πρόγραμμα (ελληνόγλωσσο –τουρκόγλωσσο) ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΟ ΓΛΩΣΣΑ: «ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΨΩΝΙΑ;» σελ.41 ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: ΚΕΦ.9-«ΤΟ ΝΕΡΟ» σελ. 97-99, ΚΕΦ.17-«Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ» σελ.136-137 ΤΟΥΡΚΟΓΛΩΣΣΟ 2. ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ÜRETİM – TÜKETİM VE VERİMLİLİK ΠΑΡΑΓΩΓΗ – ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ SİHİRLİ PASTA s.26 – 29 ΜΑΓΙΚΗ ΤΟΥΡΤΑ σ. 26 – 29 3. ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ SAĞLIK VE ÇEVRE ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ DOKTOR ŞEKERİ s. 42 – 46 ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΓΙΑΤΡΟΥ σ. 42 – 46 5. ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ OYUN VE SPOR ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ÇOCUK VE OYUN s. 78 ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ σ.78 | ||||||
Δεξιότητες στόχευσης του εργαστηρίου | 1. Δεξιότητες μάθησηςΔεξιότητες ΖωήςΔεξιότητες του νου | |||||
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα | Εργαστήριο | Δραστηριότητες – (ενδεικτικές) |
Ανάπτυξη αυτοπειθαρχίας , δεξιοτήτων και συνεργασίας Ανάπτυξη κριτικής σκέψης | Ας γνωριστούμε -ποιοι είμαστε; | επιλογή ήρωα «Ρούλη» και σύνταξη κανόνων της τάξης |
Προέλευση τροφών και η αξία τους | Τίτλος ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΦΑΓΗΤΟ | Ζωγραφίζουμε το αγαπημένο μας φαγητό . δημιουργούμε χάρτη με υγιεινές και μη τροφές των παιδιών. |
κατάταξη τροφών στις ομάδες τροφίμων . γνωριμία με την υγιεινή διατροφή , έννοια μεσογειακής διατροφής | Τίτλος ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΠΥΡΑΜΙΔΑ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ | κολλάζ διατροφικής πυραμίδας και κολλάζ με πυραμίδα των παιδιών |
γνωριμία με φρούτα και λαχανικά της κάθε εποχής, με αυτά που παράγονται στην Ελλάδα | Τίτλος ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΑ | πίνακας με εποχιακά φρούτα-λαχανικά «ποια είναι η καλύτερη εποχή για ένα φρούτο-λαχανικό;» (συζήτηση) |
να συνειδητοποιήσουν την αναγκαιότητα του νερού στη διατροφή | Τίτλος ΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ | ενημέρωση για παιδική παχυσαρκία (YOUTUBE) αναφορά στην αξία του νερού (YOUTUBE) |
σύνταξη ενός ισορροπημένου διαιτολογίου συνάντηση με διατροφολόγο στο σχολείο | Τίτλος ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ | Δραστηριότητα «πιάτου της υγιεινής διατροφής» |
να μεταβάλουν σταδιακά τις διατροφικές τους συνήθειες | Τίτλος: Αξιολόγηση – αποτίμηση | διαδραστικές ασκήσεις για αξιολόγηση , κολλάζ με το τι πρέπει και δεν πρέπει να τρώω |
Εκπαιδευτικό Υλικό/ Συνδέσεις /Βιβλιογραφία |
βιβλίο Τσακίρη – Παπαθανασίου Λητώ: «Η κυρά Διατροφή πρώτη στη μαγειρική» παιδικό τραγούδι «Το χοντρό μπιζέλι» Εκπαιδευτικό βίντεο «παιδικά παχυσαρκία.wmv» |