ΕΥ ΖΗΝ Β’ ΤΑΞΗ

ΕΥ ΖΗΝ Β’ ΤΑΞΗ

Πρόγραμμα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων

  Υποθεματικήυγιεινή διατροφή 
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΗΣ  Β’ ΤΑΞΗΣ 
ΒΑΘΜΙΔΑ/ΤΑΞΕΙΣ (που προτείνονται)Θεματική ΕνότηταΕΥ ΖΗΝ
ΤίτλοςΟ ΡΟ ΥΛΗΣ Ο ΤΡΟΦΟΥΛΗΣ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ 
    Συνδέσεις – αναφορές στο ωρολόγιο πρόγραμμα (ελληνόγλωσσο –τουρκόγλωσσο) ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΟ ΓΛΩΣΣΑ: «ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΨΩΝΙΑ;» σελ.41 ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: ΚΕΦ.9-«ΤΟ ΝΕΡΟ» σελ. 97-99, ΚΕΦ.17-«Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ» σελ.136-137 ΤΟΥΡΚΟΓΛΩΣΣΟ 2. ΘΕΜΑΤΙΚΗ  ΕΝΟΤΗΤΑ ÜRETİM  – TÜKETİM  VE VERİMLİLİK ΠΑΡΑΓΩΓΗ – ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ SİHİRLİ  PASTA   s.26 – 29 ΜΑΓΙΚΗ ΤΟΥΡΤΑ     σ.  26 – 29            3. ΘΕΜΑΤΙΚΗ  ΕΝΟΤΗΤΑ SAĞLIK VE ÇEVRE ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ DOKTOR ŞEKERİ   s. 42  – 46 ΚΑΡΑΜΕΛΑ   ΓΙΑΤΡΟΥ  σ.  42 – 46 5. ΘΕΜΑΤΙΚΗ  ΕΝΟΤΗΤΑ OYUN VE SPOR ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ÇOCUK VE OYUN  s. 78 ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ σ.78       
Δεξιότητες στόχευσης του εργαστηρίου1.      Δεξιότητες μάθησηςΔεξιότητες ΖωήςΔεξιότητες του νου 
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματαΕργαστήριοΔραστηριότητες – (ενδεικτικές)
Ανάπτυξη αυτοπειθαρχίας , δεξιοτήτων και συνεργασίας Ανάπτυξη κριτικής σκέψηςΑς γνωριστούμε -ποιοι είμαστε; Έλλειψη: 1επιλογή ήρωα «Ρούλη» και σύνταξη κανόνων της τάξης
Προέλευση τροφών και η αξία τουςΤίτλος ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΦΑΓΗΤΟ Έλλειψη: 2Ζωγραφίζουμε το αγαπημένο μας φαγητό . δημιουργούμε χάρτη με υγιεινές και μη τροφές των παιδιών.
κατάταξη τροφών στις ομάδες τροφίμων . γνωριμία με την υγιεινή διατροφή , έννοια μεσογειακής διατροφήςΤίτλος  ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΠΥΡΑΜΙΔΑ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ Έλλειψη: 3 κολλάζ διατροφικής πυραμίδας και κολλάζ με πυραμίδα των παιδιών
γνωριμία με φρούτα και λαχανικά της κάθε εποχής, με αυτά που παράγονται στην ΕλλάδαΤίτλος  ΕΠΟΧΙΑΚΑ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΑ Έλλειψη: 4 πίνακας με εποχιακά φρούτα-λαχανικά «ποια είναι η καλύτερη εποχή για ένα φρούτο-λαχανικό;» (συζήτηση)
να συνειδητοποιήσουν την αναγκαιότητα του νερού στη διατροφήΤίτλος  ΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ   Έλλειψη: 5 ενημέρωση για παιδική παχυσαρκία (YOUTUBE) αναφορά στην αξία του νερού (YOUTUBE)
σύνταξη ενός ισορροπημένου διαιτολογίου συνάντηση με διατροφολόγο στο σχολείοΤίτλος  ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ Έλλειψη: 6 Δραστηριότητα «πιάτου της υγιεινής διατροφής»
να μεταβάλουν σταδιακά τις διατροφικές τους συνήθειεςΤίτλος: Αξιολόγηση – αποτίμηση Έλλειψη: 7  διαδραστικές ασκήσεις για αξιολόγηση , κολλάζ με το τι πρέπει και δεν πρέπει να τρώω
Εκπαιδευτικό Υλικό/ Συνδέσεις /Βιβλιογραφία
βιβλίο Τσακίρη – Παπαθανασίου Λητώ: «Η κυρά Διατροφή πρώτη στη μαγειρική» παιδικό τραγούδι «Το χοντρό μπιζέλι» Εκπαιδευτικό βίντεο «παιδικά παχυσαρκία.wmv»